vrijdag 2 mei 2008

Gehandicaptenhummer

 
Ooit wist ik na het overlijden van Cor geld terug te krijgen voor een gehandicaptenparkeerkaart. En sindsdien ga je onwillekeurig op die kaarten letten. Enkele maanden geleden stapte ik mijn kantoor uit en even verder op stond een Hummer geparkeerd. In de verte zag ik als iets blauws schemeren achter de ramen. Dichterbij gekomen bleek het inderdaad een invaliden-parkeerkaart. Je ziet invaliden in van die scootmobiels en van die kleine autootjes die maar 40 mogen en een bromfietskenteken hebben. Deze invalide had het duidelijk beter voor elkaar. Zou zo'n kaart ook aan geestelijk gehandicapten worden afgegeven, vroeg ik me nog wel af.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Elsje zei

Hoezo? Ben jij eeneens geestelijk gehandicapt dan? Ik geloof er geen moer van!

PS Ik heb je een stokje toegeworpen. Ik hoop van harte dat je hem oppakt.
Zie
http://elsjesemoties.blogspot.com/2008/05/gassies.html

(drbeku)

Anoniem zei

De ouders van geestelijk gehandicapten krijgen natuurlijk zo'n kaart. In principe mogen ze die alleen gebruiken als hun zoon of dochter bij hen is. Ook zware diabetici hebben recht op zo'n kaart.

Branwen zei

En bezitters van een hummer. Zoals nu blijkt zijn die ook een ietwat van de kaart.